Home » Support » Buying » Shipping to argentina
Search Search  
Show: Today's Messages    Show Polls    Message Navigator
Shipping to argentina [message #19781] Thu, 28 October 2010 19:16 UTC Go to next message
avatar nicowall  is currently offline nicowall
Registered: August 2010
Go to all my models
Junior Member
Hi, I´m from Argentina and would like to know if some Argentine had any experience buying something.

Algun argentino compro algo, alguien sabe el tema de la audana o como es? Si te hacen quilombo o te llega hasta tu casa lo que pedis?

gracias,
saludos nicolas

Re: Shipping to argentina [message #52036 is a reply to message #19781 ] Sat, 28 July 2012 17:23 UTC Go to previous messageGo to next message
avatar cucum  is currently offline cucum
Registered: June 2008
Go to all my models
Junior Member
Hola Nico, yo también soy de Argentina y solicite un muestrario de materiales y el envío llegó perfecto a la puerta de mi casa. Lo único es que tuve que pagar un extra por aduana.

Saludos.

Luis Roach
Re: Shipping to argentina [message #52049 is a reply to message #19781 ] Sun, 29 July 2012 06:19 UTC Go to previous messageGo to next message
avatar exelopresti  is currently offline exelopresti
Registered: May 2012
Go to all my models
Junior Member
Hola Nicolás, yo soy de Buenos Aires y ya hice varios pedidos. Siempre llegan bien, algunas veces con algunas pequeñas demoras. Lo que sí es que excepto que tu pedido sea muy pequeño vas a tener que pagar derechos de importación. Saludos.
Re: Shipping to argentina [message #52379 is a reply to message #52049 ] Wed, 08 August 2012 18:22 UTC Go to previous messageGo to next message
avatar nicowall  is currently offline nicowall
Registered: August 2010
Go to all my models
Junior Member
Entonces no hay problema con la importacion? Saben masomenos cuanto se para de impuesto de aduana. Y quien te lleva hasta tu casa? Coreo argentino o alguno privado?

muchas grcias por la info que me puedan dar.

saludos
Re: Shipping to argentina [message #52393 is a reply to message #52379 ] Wed, 08 August 2012 21:47 UTC Go to previous message
avatar exelopresti  is currently offline exelopresti
Registered: May 2012
Go to all my models
Junior Member
el paquete lo entrega correo argentino.
no sé cuánto es el % de tasas aduaneras exáctamente
ponele que por un pedido de 100 dólares por ahí tenés que pagar unos 200 pesos (te estoy diciendo de memoria)
Pero si el precio de lo que pedís es bajo, por ahí no te cobran nada.

Previous Topic:Shipping delays over 1 week on WSF
Next Topic:missing order, no response

Logo

Hello.

We're sorry to inform you that we no longer support this browser and can't confirm that everything will work as expected. For the best Shapeways experience, please use one of the following browsers:

Click anywhere outside this window to continue.